Motyvacinio kalbėjimo tikslas nėra istorija, kurioje būtinai turėtum tapti olimpiniu ar paralimpiniu čempionu, turėtum atlikti pasaulinio lygio išradimus ar padaryti pačias pažangiausias inovacijas.
Mano tikslas – parodyti pardavėjams, verslo žmonėms, įmonės darbuotojams daug paprastų, tačiau veiksmingų strategijų, padedančių jiems padidinti pasitikėjimą savimi, atrasti motyvaciją padaryti daugiau, sustoti, susimąstyti ir pakeisti savo gyvenimą. Žmonės, išklausę mano pranešimų EBIT, Pardavimų formulė bei kitose konferencijose sako, kad motyvacijos spindesys pakeitė požiūrį į darbą, atsakomybę, rezultatus ir išliko iki šiol, bet ne tik dešimt minučių po to, kai nulipau nuo scenos. Tai nuolatinis pokytis. O kartais žmonės tiesiog gali gerai pasijuokti!