Dirbtuvės

Akademinių valandų skaičius ( 8 ak.val.; gyvai; 1 d.) 

Kiekvienas mokymų dalyvis:

  • Nesvarbu kokioje srityje dirbtų, B2B ar B2C, mokymų – dirbtuvių dalyvis išmoks pardavimų pokalbio telefonu ir šaltojo skambučio meno
  • Išmoks pradėti pokalbį su klientu taip, kad klientas nenumes ragelio
  • Tuo pačiu įgaus pasitikėjimo savimi ir jausis užtikrintai pradėdamas pokalbį
  • Išmoks pardavimų šaltuoju skambučiu procesą ir nuves pokalbį iki sėkmingo pardavimo uždarymo
  • Išmoks nusiteikti šaltąjam skambučiui bei kaip ugdyti atsparumą
  • Pokalbis tinka ir kituose pardavimo būduose – susitikus vietoje pas fizinį klientą, atvykus į vizitą pas verslo klientą

Iš naujo pažvelgsim į kliento pirkimo psichologiją: 

  • Kaip išsiskirti iš didelės pardavėjų telefonu minios?
  • Kodėl dar didelė pardavėjų telefonu dalis seka senosios pardavimų mokyklos pėdomis, stumdami savo produktą ar paslaugą?
  • Nauji klientų bendravimo ir pirkimo įpročiai
  • Kaip padaryti, kad klientas norėtų manęs klausytis?
  • Pokalbiai su B2B ir B2C klientais turi skirtingus tikslus
  • Sužinosime kaip išsiaiškinti kliento pirkimo strategiją
  • Patobulins savo pasiūlymą ir jo vertę klientui

Sužinos ir pasiruoš pokalbio telefonu pardavimų strategiją:

  • Šaltasis skambutis keliasi naujam gyvenimui! Padirbėsime ties požiūrio pakeitimu ir atnaujinsime įgūdžius
  • Supažindinsiu ir išmokinsiu savo 8is pokalbio telefonu žingsnius

Prezentacija:

  • Sužinos prezentacijos svarbiausius dalykus

Pardavimo vedimas ir užbaigimas:

  • Išmoks pardavimo vedimo (follow up) ir pardavimo užbaigimo (closing) būdus;
  • Išmoks įpareigoti klientą tęsti pardavimą
  • Įveikti pardavimų kliūtis;
  • Išsiaiškinsime dažniausiai pasitaikančias klaidas

Tobulėjimas:

  • Susivoks ir apsispręs kokius savo įgūdžius reikia gerinti;
  • Esu giliai įsitikinęs, kad tobulėjimas yra savo silpnų vietų suvokimas ir įgūdžių gerinimas

Rezultatas:

  • Pasiruoš pardavimų pokalbio klausimyną ir paruoštuką
  • Pasiruoš prezentacijos vedimo procesą
  • Pasiruoš pokalbio strategiją
  • Pasiruoš pardavimų KPI sistemą

Treniruotė:

  • Pasiruošus savo Pokalbio telefonu procesą ir paruoštuką kelias valandas teniruosimės, aptarsim pokalbius, suteiksim atgalinį ryšį kiekvienam dalyviui

Šaltasis skambutis ne tik nemirė, bet ir atgimsta! Didelė dalis pardavėjų metėsi vien į socialinę erdvę ir tikisi pardavimų iš ten, o tie, kas išmoko šaltojo skambučio meno – mėgaujasi naujų klientų sutartimis.

Padėjau ir padedu savo klientams tiek Lietuvoje, tiek užsienyje padidinti pardavimus nuo kelių iki kelių šimtų procentų. Pats kasdien skambinu šaltaisiais skambučiais telefonu ir pardavinėju tiek Lietuvoje, tiek užsienyje. Pats susiduriu su tais pačiais iššūkiais kaip ir dauguma pardavėju – “reikia pagalvoti; nesuplanuotas biudžetas” ir kitais. Todėl mano mokymai ne teoriniai, ne iš knygučių, bet iš kasdeinės praktikos bei pačių įvairiausių rinkų.

Diskutuosime ir atrasime kaip tvarkytis su iššūkiais.

Pasiruošime pokalbio gyvai, telefonu paruoštukus.

Seminaro vieta: Grand Resort Hotel;

Dalyvių skaičius: 5-6 asmenys;

Su geriausiais linkėjimais                                 

Tomas Kriščiūnas

Pardavimų strategas; mentorius;

Knygų „500 dienų su Saudo Arabijos princu“ ir „Duok mums aiškumo‘ autorius