Akademinių valandų skaičius ( 4 ak.val.; gyvai; 1 d.) 

Dirbtuvės

Kiekvienas mokymų dalyvis:

  • Suvoks, kad techninis darbuotojas yra labai svarbus pardavimų komandos narys, nuo kurio priklauso ne tik didesnis dabartinio pardavimo dydis, bet ir kliento patirtys, kurios nulems pakartotinus kliento pirkimus;
  • Išmoks pradėti pokalbį su klientu taip, kad klientas jaus pasitikėjimą ir pasitenkinimą
  • Išmoks spręsti taip dažnai pasitaikančias konfliktines situacijas
  • Išmoks kaip klientui pagerinti jo komfortą su aukštesniais pardavimais (upsale) ir papildomais pardavimais (cross-sale)

Išsiaiškinkim kas yra prastas, patenkinamas arba normalus ir išskirtinis aptarnavimas:  

  • Skirtingos klientų patirtys
  • Pirkimas – yra pasitikėjimas. Kaip jį įgyti
  • Skirtingi pirkėjų tipažai – kaip pritaikyti savo elgseną prie kliento;
  • Balsas, laikysena, kūno kalba formuoja pasitikėjimą ir aukštą socialinį statusą
  • Savęs ir savo įmonės pateikimas

Kaip ir kiek gali parduoti techninis darbuotojas: 

  • Pasiruošimas ir atvykimas į objektą
  • Pirmasis pardavimas
  • Papildomas pardavimas
  • Didesnis pardavimas
  • Pokalbis, virstantis pardavimu
  • PRRO pardavimas, klientui parodant būsimas arba esamas problemas bei atskleidžiant rizikas
  • Mano įmonės ir mano paslaugų išskirtinumas
  • Objekto auditas

Darbas ir darbo pabaigimas. Klientų patirtys:

  • Darbo užbaigimas
  • Darbų planavimo ir įvykdymo kalendorius
  • Pardavimo ir aptarnavimo patirčių valdymas

Kliento pirkimo procesas ir prezentacija:

  • Kliento pirkimo procesas
  • Vienakojis pirkėjas
  • Sužinos svarbiausius prezentacijos dalykus

Pardavimo vedimas ir užbaigimas:

  • Išmoks pardavimo vedimo (follow up) ir pardavimo užbaigimo (closing) būdus;
  • Įveikti pardavimų kliūtis;
  • Išsiaiškinsime dažniausiai pasitaikančias klaidas
  • Išmoks parduoti iš pirmo karto

Klientų skundai ir konfliktinės situacijos:

  • Konfliktinių situacijų valdymas
  • Kliento skundas – galimybė pardavimui

Tobulėjimas:

  • Susivoks ir apsispręs kokius savo įgūdžius reikia gerinti;
  • Tobulėjimas yra savo silpnų vietų suvokimas ir tų įgūdžių gerinimas

Rezultatas:

  • Pasiruoš pardavimų pokalbio klausimyną ir paruoštuką
  • Pasiruoš prezentacijos vedimo procesą
  • Pasiruoš pokalbio strategiją

Treniruotė:

  • Po mokymų, įgytus įgūdžius gilinsime praktiniuose užsiėmimuose

“Geras technikas, išmanus ir mandagus meistras atstoja du ar net tris vidutiniškus pardavėjus” – tokią pamoką įgyjau pats turėdamas savo techninių darbuotojų grupę.

Deja, bet įmonės dar labai nedaug dėmesio skiria techniniams darbuotojams, kurie mano giliu įsitikinimu yra didelė pardavimų dalis, technines paslaugas, techninius įrengimus teikiančioms įmonėms..

Pasiruošime pokalbio su klientu ir konflitkinių situacijų sprendimo paruoštukus.

Kaina vienam asmeniui ;

Seminaro vieta: Grand Resort Hotel;

Data: Pagal susitarimą

Pradžia: 9am;

Dalyvių skaičius: 5-6 asmenys;

Su geriausiais linkėjimais                                 

Tomas Kriščiūnas

Pardavimų strategas; mentorius;

Knygų „500 dienų su Saudo Arabijos princu“ ir „Duok mums aiškumo‘ autorius