Akademinių valandų skaičius ( 8 ak.val.; gyvai; 1 d.)
Dirbtuvės
Programa „Meistriškumo klasė pardavimų vadovams“
Atsiliekantys, nevykdantys pardavimų planų pardavimų vadybininkai, kasmet įmonėms kainuoja milijonus.
Pirmaujantys pardavimų vadybininkai, įvykdantys ir viršijantys planus, bet paliekantys įmonę, taip pat kainuoja įmonėms milijonus.
Pats pagrindinis pardavimų vadovo darbas – auginti ir ugdyti pardavimų čempionus. Tada jie atneš norimus rezultatus ir pardavimų vadovui, ir įmonei.
Mokymų-dirbtuvių programa:
- Koučingas – tai kasdieninė kalba. Kaip geriausiai aš galiu palaikyti tave?
- Pilna atsakomybė. Skirtingos pardavimų vadovo kėdės.
- Samdymas. Komandos formavimas, komandos valdymas ir komandos narių koučinimas
- Klientų segmentacija; pardavimų planai; pardavimų tikslai; pardavimų teritorijų planavimas bei perplanavimas; individualūs visų komandos narių tikslai;
- Pardavimų valdymas pardavimų piltuvėliu
- Laiko valdymas
- Pardavimų proceso galia
- Hands on. Kasdienis pardavimų vadovo darbas
- Skirtingi pardavėjų lygiai ir rezultatai
- Nuolatinis atgalinis ryšys.
- Underperformer’io pervertimas į performer’į arba over-performerį
- Visos komandos įtraukimas ir įsitraukimas
- Kiekvienas mokymų dalyvis sužinos kaip išvengti iš anksto užprogramuotos nesėkmės, formuojant pardavimų komandą
- Kaip įtraukti visus pardavimų komandos narius į rezulato pasiekimą
- Kaip perversti pardavėją iš under-performer’io į over-performerį
- Kada nieko nesigaus ir kada atsisveikinti
- Kaip kelti tikslus kiekvienam nariui ir padaryti jį/ją atsakingais už savo rezultatus
- Kaip iš eilinių vadybininkų ugdyti pardavimų čempionus
Seminaro vieta: Pagal susitarimą
Data: Pagal susitarimą
Su geriausiais linkėjimais
Tomas Kriščiūnas
Pardavimų strategas; mentorius;
Knygų „500 dienų su Saudo Arabijos princu“ ir „Duok mums aiškumo‘ autorius