Pardavimų esmė, kad klientas turi nusipirkti kokybišką prekę, vertingą paslaugą, kurios labiausiai atitinka kliento poreikius. Kartais klientas savo poreikius žino, bet kartais – ne. Prekėms bei paslaugoms vis labiau panašėjant, komodizuojantis būtina pasiruošti pristatyti savo prekes/paslaugas išskirtinai, Užaštrinta pardavimo žinute. Tik taip galimas pardavimas.
Kiekvienas dirbtuvių dalyvis:
- Suvoks kaip mes galime padaryti, kad klientas mūsų klausytųsi
- Kas yra iš tikrųjų svarbu klientui
- Kaip išsiskirti iš minios pardavėjų
- Kaip išsiskirti iš gausybės produktų/paslaugų pasiūlos
- Ką iš tikrųjų perka klientas
- Kokie būtini atributai Užaštrintai pardavimo žinutei
- Klaidos, kurių reikia išvengti, pasiruošiant Užaštrintą pardavimo žinutę
- Išskirtinai pristatyti savo produktą/paslaugą Užaštrinta pardavimo žinute;
- Pagerinti savo karjerą, o tuo pačiu ir savo finansus
Bene kasdien sulaukiu savo klientų, skaitytojų patvirtinimų, atsiliepimų, kad pasiruošta išskirtinė ir Užaštrinta pardavimo žinutė leidžia surasti daugiau potencialių klientų, įvykdyti daugiau pardavimų. Jei iki mokymų klientas numesdavo ragelį vos pradėjus produkto pristatymą, dabar įvyksta pokalbis, vedantis į kitą pardavimo etapą.
Tai padaryti visai nesudėtinga. Jei galėjau aš – galėsi ir tu! Pradėsime nuo šių praktinių dirbtuvių, susikurdami reikalingus įgūdžius!
DOVANA: Kiekvienas dirbtuvių dalyvis gaus audio knygą 500 dienų su Saudo Arabijos princu.
Jei galėjau aš – galėsi ir tu! Pradėsime nuo šių praktinių dirbtuvių, susikurdami reikalingus įgūdžius!
Būdas: Praktinės dirbtuvės internetu gyvai
Trukmė: 1,5 val
Data: pagal susitarimą
Pradžia: 10am;
Investicija: 59 eur. Įmonėms plius PVM
Jei negalėsi dalyvauti gyvai – bus daromas pardavimo dirbtuvių įrašas, kurį galėsi dar ne kartą peržiūrėti.
Su geriausiais linkėjimais
Tomas Kriščiūnas
Pardavimų strategas; mentorius;
Knygų „500 dienų su Saudo Arabijos princu“ ir „Duok mums aiškumo‘ autorius