Nei vienas iš mūsų nėra tobulas. Kiekvienų pardavimų dalis yra klientų skundai, nepasitenkinimai, konfliktai. Nespręsk klientų skundų, apsimesk, kad niekas nevyksta arba išspręsk taip, kad gerai bus tik pardavėjui ir netrukus tavo pardavimai pradės mažėti. Todėl mums būtina išmokti teisingai spręsti skundus ir konfliktus.
Kiekvienas dirbtuvių dalyvis gaus naudą:
- Suvoks, kad skundas, konfliktas gali būti valdomas
- Kas yra iš tikrųjų svarbu klientui esant stresinei situacijai
- Kaip preventyviai išvengti ir neglinti konflikto
- Empatijos pagrindai
- Sustiprins aktyvaus klausymosi įgūdžius
- Pasiruoš skundo sprendimo procesą
- Išmoks kliento skundą ir konfliktą paversti į galimybę
Mes visi žinome, kad nuomonė apie įmonę, paslaugą, produktą, pardavėją formuojama pagal tai, kaip sprendžiamos skundų ir konfliktų situacijos. Ne pagal tai, kai viskas gerai. Kaip iš tikrųjų elgiamasi, kai atsitinka problema. O problema anksčiau ar vėliau nutinka visiems. Sakiau ir sakysiu, kad gerai išspręstas skundas gali duoti daugiau naudos, nei skundo nebuvimas
DOVANA: Kiekvienas dirbtuvių dalyvis gaus audio knygą 500 dienų su Saudo Arabijos princu.
Jei galėjau aš – galėsi ir tu! Pradėsime nuo šių praktinių dirbtuvių, susikurdami reikalingus įgūdžius!
Būdas: Praktinės dirbtuvės internetu gyvai
Trukmė: 1,5 val
Data: pagal susitarimą
Pradžia: 10am;
Investicija: 59 eur. Įmonėms plius PVM
Jei negalėsi dalyvauti gyvai – bus daromas pardavimo dirbtuvių įrašas, kurį galėsi dar ne kartą peržiūrėti.
Su geriausiais linkėjimais
Tomas Kriščiūnas
Pardavimų strategas; mentorius;
Knygų „500 dienų su Saudo Arabijos princu“ ir „Duok mums aiškumo‘ autorius