Dirbtuvės

Kiekvienas mokymų dalyvis:

Pagilins B2C (Verslas klientui) pardavimo žinias: 

  • Susipažins su būdais, kaip geriausiai prisistatyti socialinėje erdvėje;
  • Skambutis keliasi naujam gyvenimui! Padirbėsime ties požiūrio pakeitimu ir atnaujinsime įgūdžius
  • Išmoks išsiaiškinti ko reikia klientui
  • Išmoks paaiškinti klientui ko jam reikia, jei klientas apie tai net nežino
  • Pateikti geriausią vertės pasiūlymą
  • Išmoks kaip uždaryti pardavimą pačio pirmojo susitikimo su klientu metu

Iš naujo pažvelgsim į kliento pirkimo psichologiją

  • Suvoks skirtumus tarp senosios pardavimo maokyklos ir naujosios, kurioje viską sprendžia klientas
  • Atsakys į klausimą kodėl klientas turėtų manęs klausytis?
  • Išskirtinai pristatyti savo produktą ir susikurti neatremiamas priežastis patraukti kliento dėmesį;
  • Kiekvienas naujas pirkimas – rizika. Kodėl klientas turėtų rizikuoti?

Prezentacija:

  • Sužinos gyvos ir virtualios prezentacijos svarbiausius dalykus;

Pardavimo vedimas ir užbaigimas:

  • Išmoks pardavimo telefonu ir virtualiu skambučiu vedimo (follow up) ir užbaigimo (closing) būdus;
  • Įveikti pardavimų kliūtis;

Tobulėjimas:

  • Apsispręs kokius savo įgūdžius reikia gerinti;

Rezultatas:

  • Pasiruoš pardavimų telefonu arba gyvai klausimyną ir paruoštuką
  • Pasiruoš prezentacijos vedimo procesą

Kol vieni laukia ir skundžiasi augančia infliacija, prastėjančia ekonomika ir visokiomis kitokiomis tikromis ar išgalvotomis kliūtimis, efektyvūs pardavėjai greitai prisitaiko prie pasikeitusių aplinkybių ir skina naudą.

Padėjau ir padedu savo klientams tiek Lietuvoje, tiek užsienyje padidinti pardavimus nuo kelių iki kelių šimtų procentų. Pats kasdien virtualiai, telefonu arba gyvai užkalbinu žmones smalltalk ir kuriu verslo pažinčių ratą. 

Kalbėsime apie detales. Kurios skiria vidutinioką, nuo išskirtinio pardavėjo.

Pasiruošime pokalbio paruoštukus.

Daugumai žmonių komunikacijos įgūdžius telefonu arba gyvai pritaikyti praktikoje nėra taip paprasta. 

Su geriausiais linkėjimais                                 

Tomas Kriščiūnas

Pardavimų strategas; mentorius;

Knygų „500 dienų su Saudo Arabijos princu“ ir „Duok mums aiškumo“ autorius