Akademinių valandų skaičius ( 8 ak. val.; gyvai; 1 d.) 

Dirbtuvės

Kiekvienas mokymų dalyvis:

Iš naujo pažvelgsim į kliento pirkimo psichologiją: 

  • Kaip išsiskirti iš didelės pardavėjų minios?
  • Kodėl dar didelė dalis seka senosios pardavimų mokyklos pėdomis, stumdami savo produktą ar paslaugą?
  • Kaip pasikeitė klientas
  • Atsakys į klausimą kodėl klientas turėtų manęs klausytis?
  • Susikurti neatremiamas priežastis patraukti kliento dėmesį;
  • Kiekvienas naujas pirkimas – kliento rizika. Kodėl klientas turėtų rizikuoti?
  • Išsiaiškinsime kliento pirkimo ciklą
  • Išmoks išskirtinai pristatyti savo produktą PRRO
  • Patobulins savo pasiūlymą ir jo vertę

Pagilins efektyvios potencialių klientų paieškos žinias: 

  • Susipažins su metodais, kaip prisistatyti socialinėje erdvėje;
  • Šaltasis skambutis keliasi naujam gyvenimui! Padirbėsime ties požiūrio pakeitimu ir atnaujinsime įgūdžius
  • Užkalbinti reikiamus žmones virtualiu #smalltalk;
  • Susikurs rekomendacijų gavimo sistemą;
  • Įgis įgūdžių kaip išlaikyti ir plėsti savo pažinčių ratą;

Prezentacija:

  • Sužinos gyvos ir virtualios prezentacijos svarbiausius dalykus

Derybos:

 

  • Išmoks suvokti skirtingus pirkėjo tipus
  • Pakvies į pokalbį žmones, kurie iš tikrųjų priima sprendimus
  • Pasiruoš derybų strategiją

Pardavimo vedimas ir užbaigimas:

  • Išmoks pardavimo vedimo (follow up) ir pardavimo užbaigimo (closing) būdus;
  • Įveikti pardavimų kliūtis;
  • Išsiaiškinsime dažniausiai pasitaikančias klaidas

Rezultatas:

  • Pasiruoš pardavimų pokalbio klausimyną ir paruoštuką
  • Pasiruoš prezentacijos vedimo procesą
  • Pasiruoš pokalbio strategiją
  • Pasiruoš derybų strategiją
  • Pasiruoš pardavimų KPI sistemą

Reikia ruoštis naujiems iššūkiams. Pardavėjas negali pakeisti pasaulio, bet gali pakeisti ir pagerinti savo rezultatą. Kol vieni skundžiasi ar laukia kas bus toliau, efektyvūs pardavėjai greitai prisitaiko prie pasikeitusių aplinkybių ir skina naudą. Ir savo įmonei, ir sau bei savo šeimai asmeniškai.

Padėjau ir padedu savo klientams tiek Lietuvoje, tiek užsienyje padidinti pardavimus nuo kelių iki kelių šimtų procentų. Pats kasdien virtualiai, telefonu, gyvai užkalbinu žmones #smalltalk, kuriu verslo pažinčių ratą ir pardavinėju tiek Lietuvoje, tiek užsienyje. Pats susiduriu su tais pačiais iššūkiais kaip ir dauguma pardavėju – “reikia pagalvoti; nesuplanuotas biudžetas” ir kitais. Diskutuosime ir atrasime kaip tvarkytis su tokiomis kliūtimis.

Daug kalbėsime apie detales, kurios skiria vidutinioką, nuo išskirtinio pardavėjo. Ir kas pardavėją padaro išskirtiniu pardavėju.

Pasiruošime pokalbio gyvai, telefonu, užkalbinimo socialinėje erdvėje bei derybų paruoštukus.

Seminaro vieta: Pagal susitarimą;

Su geriausiais linkėjimais                                 

Tomas Kriščiūnas

Pardavimų strategas; mentorius;

Knygų „500 dienų su Saudo Arabijos princu“ ir „Duok mums aiškumo‘ autorius